به گزارش اعظم زارع بیدکی خبرنگار یزدفردا؛  فرماندار مهریز در این همایش که كه با حضور حداد معاون پشتیبانی اداره كل آموزش و پرورش استان برگرار شد با تقدیر از کسانی که زمینه ساز برگزاری این همایش باشکوه شده اند گفت: شما دانش آموزان با کسب مقامهای علمی و اخلاقی مایه افتخار و مباهات برای شهر خود شده اید.
مهدی کیانی مقدم با بیان اینکه مهریز دارای ظرفیتهای بسیار ارزشمندی در همه زمینه ها است افزود: از مهم ترین این ظرفیتها برخورداری این شهرستان از سرمایه انسانی بسیار با استعداد و آماده جهش در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.
وی توفیق حضور در جمع برترینهای ایتام و اولیای فرهنگی آنان و نیز خیرینی که در برگزاری این همایش نقش داشته اند را توفیقی بزرگ ذکر نمود.
مدیر آموزش و پرورش نیز در این همایش تلاش و کوشش دانش آموزان شهرستان در کسب توفیقات علمی و اخلاقی را ستود و گفت: ارائه خدمات مخنلف فرهنگی و رفاهی جزء اولویت های این اداره در طول سال نسبت به ایتام تحت پوشش است.
حسن حاضری افزود: همه ما در قبال وضعیت تحصیلی و پرورش ایتام مسئولیت خطیری بر عهده داریم و ارتقای علمی ، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان یتیم از مهمترین محورهای فعالیت آموزش و پرورش مهریز است.
وی گفت: بیش از 300 نفر دانش آموز یتیم در سطح واحدهای آموزشی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که با کسب رتبه های برتر علمی و اخلاقی در سطح استان و کشور برای مهریز افتخار آفریده اند.
در این مراسم که در محل تالار شهر مهریز با حضور جمعی از مسئولان و خیرین برگزار شد با اهداء لوح سپاس و هدایایی از دانش آموزان یتیم مهریز و 80 نفر اولیای فرهنگی آنان تجلیل بعمل آمد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا